spectrav

Direktlänk till inlägg 15 december 2011

Hej alla SpectraFans!! ;)

Av spectrav - 15 december 2011 17:15

Heej Alla BÄSTA!!!, Spectra Fans! :icondraculoganplz: Hittade Draculogon grejjen där på nätet! :3  iaf... Hittade en ur gullig bild på google!!!!!!!!!!:


 kolla vad gulligt!! Angry face

        Och här kommer en till!! :

Här är spectra i ''fright song''  ^^   Ser mer ut som Abbey men har läst att det är Spectra nån stans! :icondraculoganplz:  Och nu visar jag er Fright Song!!! Applåder!! ;)


  Ska visa er FÖRSTA avsnittet då hela spectra Var med!!  :icondraculoganplz:Angry face    Bra va?! :D  fast om ni vill se den på svenska kan ni gå in på www.monsterhigh.se ;)   Fast så klart ni borde veta det! :icondraculoganplz:  Eller!!?? O.o

      // Ha en SpectaKullös Dag!! :icondraculoganplz:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av spectrav - 14 december 2011 20:35

Heeii och välkommen till min blogg om Spectra Vondergeist!    Hon är med på hemsidan Monsterhigh.!!  Jag älskar Spectra!!!     Så tänkte börja skriva om henne och grejjer! ;3  Men nu ska jag sluta babla om annat och sätta igång!!               ...

Presentation


Här är en blogg om Sectra VonderGeist! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards